Dus, over dat geluk…

Precies, over dat geluk, daar gaat deze blog over. Geluk vind je in alle soorten en maten en is voor iedereen anders. Het kan gaan over de kleine geluksmomentjes in het leven. Zo liep ik laatst in het bos op een koude, maar zonnige dag, wat voor mij zeker als een geluksmomentje voelde. Geluk gaat ook over de grote dromen die je najaagt. Voor mij is één van die grote dromen het opzetten van een eigen onderneming. Voor mij gaat geluk voornamelijk over het gevoel dat het je geeft. De adrenaline, de flow, het plezier en de energie. Het niet meer willen stoppen als je eenmaal bezig bent en het willen beginnen als je er niet mee bezig bent. Zelfs de momenten dat je even geen zin hebt, maar zodra je start weer weet waarom je het wil doen.

Ik hoop dat ik met deze blog mezelf kan blijven uitdagen, inspireren en nieuwe inzichten op kan doen. Ook hoop ik deze dingen bij jou te kunnen bereiken. We gaan het zien…

IMG_20180205_163617_344

 

Een gedachte over “Dus, over dat geluk…

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.